Darmowe WiFi – poinformuj o nim Klientów!
Mateusz Skwarka 5 lipca 2013
W naszych biznesach coraz częściej udostępniamy darmowe WiFi. Posunięcie to ma różne cele, najczęstszym jest przyciągnięcie większej liczby klientów do naszego lokalu. Współczesne rozwiązania pozwalają jednak na dużo więcej, np. połączenie naszego fanpage’a na Facebooku z hot spotem, a nawet analizę odwiedzin powtórnych – więcej o tym w moim poprzednim poście. Możliwa jest również analiza ruchu internetowego, w celu identyfikacji konkurentów w sektorze e-commerce i wykorzystania showroomingu na swoją korzyść. Jednak aby czerpać wymierne korzyści z udostępniania darmowego Internetu, musimy mieć odpowiednią liczbę jego użytkowników. Dzisiejszy post jest o tym jak reklamować darmowe WiFi i dotrzeć z tą informacją do większej grupy klientów. Czytaj dalej
Dołącz do dyskusji! (0)

Prezentujemy kolejną dawkę informacji na temat zasad profesjonalnej obsługi klienta. Czytając niniejszy artykuł poznacie kolejne reguły i wskazówki dotyczące właściwego traktowania naszych klientów w punktach handlowych. Będzie tu mowa zarówno o roli powitania, jako pierwszej i ostatniej szansy na nawiązanie kontaktu z klientem oraz o sile pierwszego wrażenia.
Czytając poniższy artykuł dowiesz się jak ogromne znaczenie na wyniki finansowe Twojego punktu handlowego ma niewielka zmiana współczynnika konwersji oraz jakie działania należy podjąć, aby wpłynąć na wzrost tego współczynnika.
