Blog Cleverpath



Wiedzę dostarcza:

0
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)

Darmowe WiFi – poinformuj o nim Klientów!

Mateusz Skwarka 5 lipca 2013

W naszych biznesach coraz częściej udostępniamy darmowe WiFi. Posunięcie to ma różne cele, najczęstszym jest przyciągnięcie większej liczby klientów do naszego lokalu. Współczesne rozwiązania pozwalają jednak na dużo więcej, np. połączenie naszego fanpage’a na Facebooku z hot spotem, a nawet analizę odwiedzin powtórnych – więcej o tym w moim poprzednim poście. Możliwa jest również analiza ruchu internetowego, w celu identyfikacji konkurentów w sektorze e-commerce i wykorzystania showroomingu na swoją korzyść. Jednak aby czerpać wymierne korzyści z udostępniania darmowego Internetu, musimy mieć odpowiednią liczbę jego użytkowników. Dzisiejszy post jest o tym jak reklamować darmowe WiFi i dotrzeć z tą informacją do większej grupy klientów. Czytaj dalej

Dołącz do dyskusji! (0)
1
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)

Profesjonalna obsługa klienta – cz. II

Kamil Adamski 24 maja 2013

Profesjonalna obsluga klientaPrezentujemy kolejną dawkę informacji na temat zasad profesjonalnej obsługi klienta. Czytając niniejszy artykuł poznacie kolejne reguły i wskazówki dotyczące właściwego traktowania naszych klientów w punktach handlowych. Będzie tu mowa zarówno o roli powitania, jako pierwszej i ostatniej szansy na nawiązanie kontaktu z klientem oraz o sile pierwszego wrażenia.

W poprzednim artykule z tego cyklu („Profesjonalna obsługa klienta – cz. I”) mówiliśmy jak istotna z punktu widzenia lojalności i zadowolenia klienta jest jakość jego obsługi. Na potwierdzenie tych słów przychodzą nam dzisiaj z pomocą autorzy książki „Emotional Value” – J.Barlow oraz D.Maul. Przeprowadzone przez nich badanie pokazuje główne powody odchodzenia klientów do konkurencji. Złudnie sądzimy czasem, że główną przyczyną rezygnowania z naszych towarów i usług jest cena produktów lub ich jakość. Jednak prawie 7 na 10 odchodzących osób robi to z powodu nieprofesjonalnej obsługi.

Czytaj dalej

Dołącz do dyskusji! (1)
3
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)

Jak zarobić na współczynniku konwersji?

Kamil Adamski 28 marca 2013

Wpływ współczynnika konwersjiCzytając poniższy artykuł dowiesz się jak ogromne znaczenie na wyniki finansowe Twojego punktu handlowego ma niewielka zmiana współczynnika konwersji oraz jakie działania należy podjąć, aby wpłynąć na wzrost tego współczynnika.

Na łamach naszego bloga już kilkakrotnie poruszaliśmy kwestie dotyczące współczynnika konwersji. Przedstawialiśmy go z różnych perspektyw i w otoczeniu innych mierników. Skupienie się na współczynniku konwersji z pewnością nie jest przypadkowe. Doświadczenie nasze i naszych Klientów wskazuje, że jest to jeden z najdoskonalszych wskaźników efektywności punktu handlowego.

Czytaj dalej

Dołącz do dyskusji! (3)
0
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)

Proces zakupowy klienta

Kamil Adamski 7 marca 2013

Czytając poniższy artykuł dowiesz się:Proces zakupowy klienta cleverparth

  • czym jest proces zakupowy z punktu widzenia klientów,
  • jakie są poszczególne etapy procesu zakupowego,
  • w jaki sposób możemy wpływać na decyzje klientów,
  • czym jest rezonans pozakupowy i jakie niesie zagrożenia dla naszych punktów handlowych.

Każdy z nas doskonale wie, że klient to jednostka, która zgodnie z wieloma teoriami marketingowymi stoi (albo powinna stać) w centrum zainteresowania przedsiębiorstw handlu detalicznego. Dlatego też niezbędne jest zdobywanie oraz ciągłe pogłębianie wiedzy na temat czynników, które wpływają na zachowania klienta oraz kształtują jego potrzeby. Jeśli posiadamy dokładne informacje na ten temat możemy precyzyjnie dostosowywać ofertę do oczekiwań nabywców, co wpływa na osiąganie obustronnych korzyści. Idealną sytuacją jest wypracowanie modelu współpracy między sprzedającym, a nabywcą opierającego się na relacji win-win, czyli uzyskanie satysfakcji klienta oraz rozwoju przedsiębiorstwa. Aby to osiągnąć musimy koniecznie poznać, w jaki sposób konsument przechodzi przez proces zakupowy – od osoby dostrzegającej potrzebę zakupu, przez odwiedzającego nasz punkt handlowy, aż po klienta dokonującego zakupu i wracającego ponownie do naszego sklepu.

Czytaj dalej

Dołącz do dyskusji! (0)
0
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)

Czy Media Markt zarobi na akcji 150 sekund?

Piotr Soroka 27 lutego 2013

W ubiegłym tygodniu Media Markt pozwolił jednemu wybranemu na drodze konkursu szczęśliwcowi dokonać zakupów w ciągu 150 sekund bez uiszczania opłaty. Młodemu studentowi wystarczyło to do zainkasowania towarów na kwotę ponad 255 tysięcy złotych. W tym wpisie zabawię się i spróbuję przeanalizować czy się to holdingowi opłaciło :)

Czytaj dalej

Dołącz do dyskusji! (0)
Strona 2 z 1212345...10...Ostatnia »

Zaloguj się do swojego konta

Nie pamiętaszHasła ?

Zarejestruj się na stronie!