Blog Cleverpath



Wiedzę dostarcza:

1
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Jak obsługiwać reklamacje w sklepie? Trudny klient

Piotr Soroka 9 maja 2014

Z pewnością każdy członek zespołu obsługi klienta w sklepie spotyka się na co dzień z sytuacjami, w których musi się „zmierzyć” z klientem chcącym reklamować zakupiony produkt. Niby normalna procedura, ale nie zawsze obie strony potrafią zachować zimną krew i opanować emocje. Jak powinien zachowywać się pracownik chcąc profesjonalnie obsłużyć klienta zgłaszającego reklamację, nawet tego najbardziej niezadowolonego?

Czytaj dalej

Dołącz do dyskusji! (1)
1
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Zwalnianie pracowników w handlu detalicznym

Piotr Soroka 24 stycznia 2014

Dzisiaj temat mniej przyjemny – zwolnienia pracowników lub ich dobrowolne odejścia. W branży retailowej funkcjonuje zarówno sporo kierowników, którzy przywykli do procesu kończenia współpracy z podwładnymi jak i tych, którym sprawia to duży problem. W tym wpisie nie chcę rozwodzić się nad zasadnością i powodami takich działań. Chciałbym, aby taka osoba zawsze przed podjęciem ostatecznej decyzji spojrzała na sytuację z perspektywy klienta.

Czytaj dalej

Dołącz do dyskusji! (1)
0
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Nowe sposoby dostawy dla e-commerce

Piotr Soroka 17 grudnia 2013

Wraz z rozwojem Internetu przywykliśmy, że coraz więcej dóbr jest nam dostarczanych błyskawicznie. Niestety natychmiastowa dostawa dotyczy póki co jedynie dóbr wirtualnych. W przypadku dóbr fizycznych coraz bardziej przyzwyczajamy się do standardu wysyłki towaru tego samego lub kolejnego dnia roboczego. Sama dostawa kurierem też z reguły na terenie Polski nie trwa dłużej niż 1 dzień. Na świecie nie brakuje jednak wizjonerów, którzy szukają nowych sposobów dostawy fizycznych produktów. W tym wpisie przedstawię 3 takie inicjatywy, raczej pieśń przyszłości.

Czytaj dalej

Dołącz do dyskusji! (0)
0
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Publiczne WiFi, a kwestie prywatności

Mateusz Skwarka 20 listopada 2013

Publiczne WiFi a prywatno??Jakiś czas temu na wielu stronach internetowych pojawiły się wyskakujące paski informujące nas o fakcie, że strona korzysta z tzw. ciasteczek (cookies), a korzystając z serwisu powinniśmy zaakceptować jego politykę prywatności (komunikaty takie występują również u nas na blogu i stronie firmowej). Pytanie, czy udostępniając publiczne WiFi i zbierając w ten sposób dane o użytkownikach również powinniśmy sporządzić politykę prywatności i informować o tym fakcie Klientów?

Czytaj dalej

Dołącz do dyskusji! (0)
Strona 5 z 12« Pierwsza...34567...10...Ostatnia »

Zaloguj się do swojego konta

Nie pamiętaszHasła ?

Zarejestruj się na stronie!