Jak klienci postrzegają obsługę
Mateusz Skwarka 19 kwietnia 2013Z tego artykułu dowiesz się:
- Jak według klientów dobra obsługa wpływa na postrzeganie placówki handlowej?
- Które czynniki wpływają na jakość obsługi?
- Nad czym według konsumentów powinni popracować handlowcy?
Na łamach naszego bloga wspominaliśmy niejednokrotnie, że jedną z przyczyn spadku współczynnika konwersji mogą być problemy związane z obsługą w sklepie. Zbyt mała liczba personelu w stosunku do odwiedzających lub ich niewystarczające umiejętności sprzedażowe są nierzadko przyczyną spadku efektywności w sklepie. Poprawa jakości obsługi jest jednak złożonym procesem, który wymaga identyfikacji słabszych obszarów i podjęcia kroków naprawczych. Najlepiej gdy taka analiza jest robiona indywidualnie w obrębie konkretnego sklepu. Nie zawsze jednak mamy na to czas i fundusze, dlatego dzisiaj chciałem zaprezentować jedno badanie, którego celem była ocena etyki handlowców i ich wizerunku wśród nabywców finalnych.