Blog Cleverpath



Wiedzę dostarcza:

O nas

Mateusz SkwarkaMateusz Skwarka
Z handlem tradycyjnym mam kontakt od zawsze. Wychowywałem się w klimacie wszechobecnego handlu z racji biznesu prowadzonego przez rodzinę. Ukończyłem Metody Ilościowe na warszawskiej SGH, gdzie zacząłem przygodę z analizą danych. Podczas pracy w firmie doradczej koordynowałem i brałem udział w projektach dla takich firm jak Sertop, IMS, Veneziana, EWA S.A, Unikat czy Sygnity. To właśnie praktyka zawodowa pokazała mi, że dobra analiza i poprawne zdiagnozowanie problemu stanowi o sukcesie we współczesnym biznesie. Najbardziej fascynuje mnie to, jak dzięki dobrze przeprowadzonej analizie odwiedzin i konwersji można zwiększyć wydajność sklepu i jego zyski. W wolnym czasie podróżuję motocyklem i zajmuję się domowym wyrobem nalewek.

Piotr SorokaPiotr Soroka
Ostatnio z zainteresowaniem przyglądam się wielkiemu profesjonalizmowi w handlu internetowym. Właściciele sklepów internetowych za pomocą wielu narzędzi IT (takich jak np. Google Analytics) śledzą ruch potencjalnych klientów, ich zachowania w sklepie, testują wpływ zmian na współczynnik konwersji. Często zadaję sobie pytanie dlaczego te rozwiązania nie są przenoszone do handlu detalicznego. Większość osób stwierdzi, że brak odpowiedniej technologii i oprogramowania. Nic bardziej mylnego. W ramach tego bloga chętnie będę dzielił się wiedzą na temat funkcjonujących rozwiązań mierzenia zachowań konsumentów w sklepie oraz sposobów wykorzystania tych informacji w analizach i formułowaniu wniosków. W trakcie mojej kariery zawodowej miałem okazję brać udział i nadzorować projekty doradcze dla takich firm jak m.in. Leroy Merlin, Gerda, Google, Navo czy GfK Polonia. Jestem absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Rachunkowość. W wolnych chwilach lubię na nogi założyć buty piłkarskie lub narciarskie oraz notorycznie łapię się na spędzaniu niezliczonej ilości godzin na obserwowaniu ludzi w galeriach handlowych ;)

Kamil AdamskiKamil Adamski
Zdobywanie wiedzy z zakresu analizy danych oraz metod zarządzania rozpocząłem w Szkole Głównej Handlowej, gdzie ukończyłem Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne oraz Zarządzanie. Połączenie tych dwóch obszarów pozwoliło mi zrozumieć, że podejmowanie trafnych i istotnych z punktu widzenia firmy decyzji menedżerskich wielokrotnie zależy od gromadzenia, analizowania, a przede wszystkim interpretowania danych. Współpracując z siecią centrów handlowych w zakresie analizy zachowań konsumenckich odkryłem również, że zlekceważenie obszaru badań ilościowych i jakościowych w punktach sprzedaży znacznie ogranicza posiadany zasób wiedzy zarządczej. Dlatego na łamach tego bloga będę Was informował, jak pozyskiwać właściwe informacje oraz w jaki sposób efektywnie je wykorzystywać. Moja dotychczasowa kariera zawodowa to przede wszystkim praca w branży konsultingowej. Współpracując z takimi spółkami jak Google, K2 Internet, Fashion House Management czy IMS miałem okazję zdobywać doświadczenie w pracy z klientem oraz wpływać na podejmowane przez niego decyzje. W chwilach, kiedy nie poszukuję nowoczesnych sposobów skutecznego wykorzystania danych w sklepie spędzam czas jeżdżąc na rowerze lub chodząc po wysokich szczytach górskich. Bardzo chętnie podejmuję również dyskusje związane z numizmatyką oraz motoryzacją.

Zaloguj się do swojego konta

Nie pamiętaszHasła ?

Zarejestruj się na stronie!