Blog Cleverpath



Wiedzę dostarcza:

3
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Zwalnianie pracowników w handlu detalicznym

Piotr Soroka 24 stycznia 2014

Dzisiaj temat mniej przyjemny – zwolnienia pracowników lub ich dobrowolne odejścia. W branży retailowej funkcjonuje zarówno sporo kierowników, którzy przywykli do procesu kończenia współpracy z podwładnymi jak i tych, którym sprawia to duży problem. W tym wpisie nie chcę rozwodzić się nad zasadnością i powodami takich działań. Chciałbym, aby taka osoba zawsze przed podjęciem ostatecznej decyzji spojrzała na sytuację z perspektywy klienta.

Czytaj dalej

Dołącz do dyskusji! (3)
0
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Nowe sposoby dostawy dla e-commerce

Piotr Soroka 17 grudnia 2013

Wraz z rozwojem Internetu przywykliśmy, że coraz więcej dóbr jest nam dostarczanych błyskawicznie. Niestety natychmiastowa dostawa dotyczy póki co jedynie dóbr wirtualnych. W przypadku dóbr fizycznych coraz bardziej przyzwyczajamy się do standardu wysyłki towaru tego samego lub kolejnego dnia roboczego. Sama dostawa kurierem też z reguły na terenie Polski nie trwa dłużej niż 1 dzień. Na świecie nie brakuje jednak wizjonerów, którzy szukają nowych sposobów dostawy fizycznych produktów. W tym wpisie przedstawię 3 takie inicjatywy, raczej pieśń przyszłości.

Czytaj dalej

Dołącz do dyskusji! (0)
0
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Publiczne WiFi, a kwestie prywatności

Mateusz Skwarka 20 listopada 2013

Publiczne WiFi a prywatno??Jakiś czas temu na wielu stronach internetowych pojawiły się wyskakujące paski informujące nas o fakcie, że strona korzysta z tzw. ciasteczek (cookies), a korzystając z serwisu powinniśmy zaakceptować jego politykę prywatności (komunikaty takie występują również u nas na blogu i stronie firmowej). Pytanie, czy udostępniając publiczne WiFi i zbierając w ten sposób dane o użytkownikach również powinniśmy sporządzić politykę prywatności i informować o tym fakcie Klientów?

Czytaj dalej

Dołącz do dyskusji! (0)
0
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Zobacz jak zwiększyliśmy liczbę zameldowań na Facebooku dla naszego klienta 4-krotnie [CASE STUDY]

Mateusz Skwarka 15 listopada 2013

W ostatnim czasie mieliśmy przyjemność wdrożyć rozwiązanie WiFi oparte o sprzęt i platformę zarządzającą Meraki. Kawiarnia Leniviec – nasz Klient był zainteresowany promocją swojego lokalu, a szczególnie zwiększeniem zasięgu na Facebooku. Opcja meldowania się w zamian za dostęp do WiFi wydała mu się bardzo atrakcyjna i zdecydował się podjąć z nami współpracę.

Wdrożenie przebiegło bardzo pozytywnie, a liczba zameldowań i zasięg na Facebooku znacząco wzrosły. Dziś mamy przyjemność przedstawić Wam case study, które  pokazuje efekty wdrożenia w Lenivcu. Nie będę Was dalej trzymał w niecierpliowości – poniżej znajduje się link do pliku. Po podaniu maila wyślemy Wam linka do pliku PDF :)

Chcę pobrać case study

Czytaj dalej

Dołącz do dyskusji! (0)
Strona 5 z 12« Pierwsza...34567...10...Ostatnia »

Zaloguj się do swojego konta

Nie pamiętaszHasła ?

Zarejestruj się na stronie!