Programy lojalnościowe – rejestracja zakupów
Piotr Soroka 3 marca 2014Dlaczego sieci handlowe oferują klientom programy lojalnościowe? Żeby zachęcić ich do kolejnych zakupów? Oczywiście! Ale nie tylko.
Wiedzę dostarcza:
Dlaczego sieci handlowe oferują klientom programy lojalnościowe? Żeby zachęcić ich do kolejnych zakupów? Oczywiście! Ale nie tylko.
Dzisiaj temat mniej przyjemny – zwolnienia pracowników lub ich dobrowolne odejścia. W branży retailowej funkcjonuje zarówno sporo kierowników, którzy przywykli do procesu kończenia współpracy z podwładnymi jak i tych, którym sprawia to duży problem. W tym wpisie nie chcę rozwodzić się nad zasadnością i powodami takich działań. Chciałbym, aby taka osoba zawsze przed podjęciem ostatecznej decyzji spojrzała na sytuację z perspektywy klienta.
Wraz z rozwojem Internetu przywykliśmy, że coraz więcej dóbr jest nam dostarczanych błyskawicznie. Niestety natychmiastowa dostawa dotyczy póki co jedynie dóbr wirtualnych. W przypadku dóbr fizycznych coraz bardziej przyzwyczajamy się do standardu wysyłki towaru tego samego lub kolejnego dnia roboczego. Sama dostawa kurierem też z reguły na terenie Polski nie trwa dłużej niż 1 dzień. Na świecie nie brakuje jednak wizjonerów, którzy szukają nowych sposobów dostawy fizycznych produktów. W tym wpisie przedstawię 3 takie inicjatywy, raczej pieśń przyszłości.
Jakiś czas temu na wielu stronach internetowych pojawiły się wyskakujące paski informujące nas o fakcie, że strona korzysta z tzw. ciasteczek (cookies), a korzystając z serwisu powinniśmy zaakceptować jego politykę prywatności (komunikaty takie występują również u nas na blogu i stronie firmowej). Pytanie, czy udostępniając publiczne WiFi i zbierając w ten sposób dane o użytkownikach również powinniśmy sporządzić politykę prywatności i informować o tym fakcie Klientów?
W ostatnim czasie mieliśmy przyjemność wdrożyć rozwiązanie WiFi oparte o sprzęt i platformę zarządzającą Meraki. Kawiarnia Leniviec – nasz Klient był zainteresowany promocją swojego lokalu, a szczególnie zwiększeniem zasięgu na Facebooku. Opcja meldowania się w zamian za dostęp do WiFi wydała mu się bardzo atrakcyjna i zdecydował się podjąć z nami współpracę.
Wdrożenie przebiegło bardzo pozytywnie, a liczba zameldowań i zasięg na Facebooku znacząco wzrosły. Dziś mamy przyjemność przedstawić Wam case study, które pokazuje efekty wdrożenia w Lenivcu. Nie będę Was dalej trzymał w niecierpliowości – poniżej znajduje się link do pliku. Po podaniu maila wyślemy Wam linka do pliku PDF