Wywiad z Kamilem Grażulem
Mateusz Skwarka 14 lutego 2013Dziś zamieszczamy wywiad przeprowadzony z Kamilem Grażulem – Retail Managerem w Fashion House Polska. Rozmawialiśmy o jego doświadczeniach zawodowych związanych ze współpracą ze sklepami w outlecie oraz o praktycznym wykorzystaniu danych o odwiedzalności i przepływie klientów.
Czy punkty sprzedaży detalicznej, z którymi współpracujesz, zbierają i wykorzystują dane dotyczące odwiedzalności punktu oraz współczynnika konwersji?
Konwersja, wraz ze wskaźnikami odwiedzalności oraz średniej wartości transakcji, stanowią podstawowe wartości wpływające na wielkość sprzedaży. Większość sklepów instaluje wewnętrzne liczniki odwiedzalności, dzięki którym mogą w miarę dokładnie określić poziom wizyt w ich sklepie, a ilość transakcji rejestrowanych przez kasy fiskalne pozwala im obliczyć poziom konwersji, która w zależności od sieci może nazywać się skutecznością/wydajnością/produktywnością. Coraz więcej najemców zdaje sobie sprawę z istoty tzw. matematyki handlowej i inwestuje w rozwiązania analizujące i wspomagające lepsze wykorzystanie potencjału sklepu i pracowników.
Dołącz do dyskusji! (3)


Jak wykorzystać efekt ROPO na swoją korzyść? Jak zintegrować działania w Internecie i zwykłym sklepie? Czy efekt ROTOPO to zawsze ucieczka do konkurencji?
Na samym początku chciałbym postawić przed Wami proste pytanie: w jakim celu przeprowadzacie kampanie reklamowe w Waszych sklepach? Lub jeśli nie kierujecie sklepem, to jak myślicie, po co takie kampanie są prowadzone? Odpowiedź większości z Was byłaby podobna: ABY ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ. Czyż nie?
