Blog Cleverpath



Wiedzę dostarcza:

0
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Zobacz jak zwiększyliśmy liczbę zameldowań na Facebooku dla naszego klienta 4-krotnie [CASE STUDY]

Mateusz Skwarka 15 listopada 2013

W ostatnim czasie mieliśmy przyjemność wdrożyć rozwiązanie WiFi oparte o sprzęt i platformę zarządzającą Meraki. Kawiarnia Leniviec – nasz Klient był zainteresowany promocją swojego lokalu, a szczególnie zwiększeniem zasięgu na Facebooku. Opcja meldowania się w zamian za dostęp do WiFi wydała mu się bardzo atrakcyjna i zdecydował się podjąć z nami współpracę.

Wdrożenie przebiegło bardzo pozytywnie, a liczba zameldowań i zasięg na Facebooku znacząco wzrosły. Dziś mamy przyjemność przedstawić Wam case study, które  pokazuje efekty wdrożenia w Lenivcu. Nie będę Was dalej trzymał w niecierpliowości – poniżej znajduje się link do pliku. Po podaniu maila wyślemy Wam linka do pliku PDF :)

Chcę pobrać case study

Czytaj dalej

Dołącz do dyskusji! (0)
1
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Relacja z konkursu POS STARS 2013

Mateusz Skwarka 12 września 2013

W ostatni poniedziałek miałem przyjemność być członkiem jury konkursu, którego celem było wyłonienie najlepszych displayów zgłoszonych do tegorocznej edycji konkursu POS STARS. Wszystko miało miejsce podczas Festiwalu Marketingu i Druku w Warszawie. W tym poście chciałbym się z Wami podzielić wrażeniami i opisać najciekawsze realizacje. Czytaj dalej

Dołącz do dyskusji! (1)
0
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Raportowanie online – Tajemniczy Klient

Piotr Soroka 6 września 2013

Bieżący dostęp do informacji to synonim naszych czasów. Kto szybciej reaguje na potrzeby rynku ten zostawia konkurencję  w tyle. Z tego artykułu dowiesz się po co tworzy się pulpity menedżerskie, jak wykorzystać raportowanie online w codziennym zarządzaniu punktem handlowym oraz o co pytać firmę przeprowadzającą dla Ciebie badania typu Tajemniczy Klient (Mystery Shopper) w zakresie raportowania.

Czytaj dalej

Dołącz do dyskusji! (0)
0
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

Zarządzanie zmianą w handlu detalicznym

Kamil Adamski 20 sierpnia 2013

Zarządzanie zmianą w handlu detalicznymOdniesienie sukcesu w handlu detalicznym bardzo często wiąże się z koniecznością ZMIANY. Zmiany technologii, procedur, stylu zarządzania, struktury organizacyjnej, sposobu myślenia czy upodobań. Czegokolwiek zmiana by nie dotyczyła, niezwykle istotne jest umiejętne zarządzanie tą zmianą, a przede wszystkim świadome uczestniczenie w procesie zmiany.

Czytaj dalej

Dołącz do dyskusji! (0)
2
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)

WiFi dla handlu detalicznego – funkcjonalności i korzyści

Mateusz Skwarka 8 sierpnia 2013

W moim ostatnim poście Darmowe WiFi – poinformuj o nim Klientów! prezentowałem kilka sposób na promocję darmowego hotspota w naszym lokalu i odpowiedniego poinformowania klientów o tym fakcie. W dzisiejszym artykule chciałbym przedstawić jakie funkcje, oprócz udostępniania Internetu, posiadają współczesne punkty dostępowe i jakie korzyści może z tego tytułu odnieść nasz biznes. Czytaj dalej

Dołącz do dyskusji! (2)
Strona 6 z 12« Pierwsza...45678...Ostatnia »

Zaloguj się do swojego konta

Nie pamiętaszHasła ?

Zarejestruj się na stronie!